Ετοιμάσου,απόψε θα καταπλήξουμε τα πλήθη με το Beautytestbox Οκτωβρίου

Φωτογραφία0491
Θα καταπλήξουμε τα πλήθη έλεγε η Υβόν Σανσόν στο Δημήτρη Χόρν στην ταινία του 1958 “Μια ζωή την έχουμε”που να φανταζόταν 55 χρόνια μετά πόσο επίκαιρη θα ήταν αυτή η φράση, πως μ΄ένα τόσο δα κουτάκι μπορείς πραγματικά να καταπλήξεις τα πλήθη και στην κυριολεξία να μεταμορφωθείς.

To βλέπετε άλλωστε, μια εικόνα χίλιες λέξεις, όλα είναι υπέροχα, το συγκεκριμένο συνδρομητικό κουτί του Οκτωβρίου μπορεί να θεωρηθεί επάξια από τα καλύτερα στο χώρο του.

Ακόμα και  άδειο το κουτάκι είναι  χρήσιμο ως αποθηκευτικός χώρος, πραγματικά πολύ έξυπνη κατασκευή.
Προσωπικά μ΄ έχει βολέψει πάρα πολύ έχοντας τα καλλυντικά μου πολύ όμορφα τακτοποιημένα, ακόμα και το χαρτί περιτυλίγματος το φυλάω για αμπαλάζ δώρων, μου αρέσει που είναι λευκό γιατί δεν με περιορίζει, με λίγα λόγια, δεν πετάμε τίποτα.

Ήρθε η ώρα να σας γνωρίσω το δικό μου κουτάκι.

1.Χειροποίητο Φυσικό σαπούνι σώματος Ast Products

Σε σχήμα γλειφιτζούρι έτσι που σου ΄ρχεται να το φας γιατί εκτός της συσκευασίας είναι τόσο μοσχοβολιστό που διεγείρει όλες τις αισθήσεις.
Είναι εμπλουτισμένο με αγνό λάδι αβοκάντο και βιταμίνη Ε.
Σούπερ ενυδατικό, πραγματικά θα εκπλαγείτε, μπορεί να συναγωνιστεί επάξια τις καλύτερες και ακριβότερες εν υδατικές κρέμες, το λάτρεψα.
Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και το πιο σημαντικό δεν περιέχει Parabens. 
Η τιμή του είναι 5,00 €

2.CND Travel Manicure Kit

Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει τελευταία, στεγνώνει σε λιγότερο από 5 λεπτά ,στρώνει τέλεια με την πρώτη ,έχει υπέροχο αναλλοιώτο χρώμα , μακρά διάρκεια κι εβδομαδιαίο αποτέλεσμα,θέλετε κι άλλα; δεν νομίζω.
Η τιμή του είναι 9,00 €.

3.Lifelikes Handmade Creations 

Δηλώνω ότι έγιναν τ΄αγαπημένα μου αξεσουάρ, χειροποίητα κοσμήματα από Lifelikes, απλά τέλεια, δια του λόγου το αληθές κοιτάξτε, δεν είναι πανέμορφα;
Η τιμή τους είναι 10,00 €.
4.Sothys Hydra Glide Lipstick 

Το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά, το λάτρεψα όταν το χρησιμοποίησα, μου θύμισε γυναικείες κομψές παρουσίες του 50,απίστευτο χρώμα,απίστευτη υφή,απίστευτο αποτέλεσμα τα έχει όλα ότι και να πω για το συγκεκριμένο κραγιόν είναι λίγο,είμαι πολύ τυχερή που ήταν στο κουτάκι μου ακριβό βέβαια για το μπάτζετ μου αλλά πραγματικά το αξίζει.
Η τιμή του είναι 27,00 €.

5.Hair Shampoo By Nature beer Shampoo 

Τα μαλλιά μου το έχω ξαναπεί είναι ατίθασα και γενικά δύσκολα, το αποτέλεσμα του σαμπουάν το βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία, τα έλουσα και απλά τα άφησα να στεγνώσουν το αποτέλεσμα με ικανοποίησε πλήρως, απαλά, λαμπερά, μυρωδάτα και το πιο σημαντικό <σεβάστηκε> τις μπούκλες μου.
Τα συστατικά του μπύρα, εκχύλισμα σταφυλιού, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.
Κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.
Υποαλλεργικό, δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα.
Κατοχυρώνεται!
Η τιμή του 3,80 €.

6.Άρωμα Roxanne Golden Rose 20ml

Δεν πίστευα ποτέ ότι ένα άρωμα με τόσο προσιτή τιμή θα με γοήτευε τόσο πολύ.
Πραγματικά με συντροφεύει παντού με το υπέροχο άρωμα του, με την πρακτική συσκευασία του και την καταπληκτική τιμή του. 
Ι love it !
Η τιμή του είναι 5,50 €.

7.Panthenols Lip Balm SPF

Στο προηγούμενο κουτάκι του Σεπτεμβρίου δείτε εδώ λάτρεψα στην κυριολεξία την κρέμα ημέρας της ίδιας Εταιρίας ήρθε η ώρα να γνωρίσω το lip balm,τελικά πιστεύω ότι είναι μια πολύ αξιόλογη Ελληνική Εταιρεία,πραγματικά θα με ενδιέφερε να γνωρίσω κι άλλα προϊόντα της .
Το Lip Balm προσφέρει ενυδάτωση των χειλιών ,αντηλιακή προστασία SPF25,περιέχει αγνά φυτικά έλαια που θρέφουν τα χείλη και τα προστατεύει από την ξηρότητα.
Το δικό μου έχει άρωμα πορτοκάλι έγινε η καθημερινή μου συνήθεια,εξάρτηση ένα πράγμα.
Η τιμή του είναι 4,30€.

Το κόστος των παραπάνω υπολογίζεται με μια απλή πρόσθεση 64,6 € πλήρωσα μόλις 10€ .Αν θέλεις κι εσύ να αποκτήσεις το μαγικό κουτάκι κάνε την εγγραφή σου εδώ κι αφέσου στον υπέροχο κόσμο της ομορφιάς, του στυλ, της φινέτσας κι ετοιμάσου να καταπλήξεις τα πλήθη ως μια άλλη Υβόν Σανσόν!

Thanks Beautytestbox !

Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε μαγικά!

Πολλά φιλιά
Κλεό
Share:

4 σχόλια :

  1. ti omorfa pragmatakia!!
    eidika ta mano kai ta skoularikakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν ένα πολύ όμορφο κουτάκι, τα προιόντα πολύ καλά επιλεγμένα!! Τα μανό υπέροχα, και το αρωματάκιι Roxanne που έχω δοκιμάσει, μου άρεσε πολύ!! :)
    Vasiliki, tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,ήταν το καλύτερο κουτάκι ! ;)!

      Διαγραφή

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes